Karolina Lopata dołącza do Fantasyexpo

Do agencji gamingowej Fantasyexpo dołącza Karolina Lopata, która stanie na czele nowo powstałego działu jako Creative & Strategy Manager.

Karolina dołączyła do Fantasyexpo na samodzielne stanowisko Creative & Strategy Manager tworząc od podstaw nowy dział agencji, którego zadaniem będzie strategiczne doradztwo partnerom biznesowym oraz tworzenie kreatywnych rozwiązań, które mają łączyć marki ze światem gamingu. Zadba też o rozwój działu powiększając rodzinę Fantasyexpo o kolejne kreatywne głowy. Jej nieszablonowe podejście i merytoryczny wkład naszych specjalistów pozwolą wejść na kolejny level realizacji. 

Koncepcje kreatywne, kompleksowe prowadzenie klientów i reżyserowanie wydarzeń to tylko część doświadczenia jakim może pochwalić się Karolina.Do tej pory współpracowała z takimi markami jak Facebook, Huawei, Orlen czy Ekstraklasa realizując ich plany marketingowe w ponad 12 państwach CEE.

Idąc o krok dalej i bazując na już oswojonym z gamingiem społeczeństwie dział strategiczno-kreatywny Fantasyexpo ma być powiewem świeżości i nieszablonowego myślenia o esporcie. Właśnie dlatego chcąc udowodnić, że hasło First Choice in Gaming to nie tylko słowa, staramy się codziennie szukać nowych rozwiązań i myśleć o gamingu globalnie - dodaje Krzysztof Stypułkowski, Co-Founder, Fantasyexpo